top of page

Pakej Perkahwinan di Hotel Dorsett Grand, Subang Jaya

MCW@DORSETT GRAND SUBANG ————————————————————————————— PAKEJ PERKAHWINAN TERBAIK & TERHEBAT ABAD INI 2017 —————————————————————————————

WEDDING PACKAGE + HALL @ DORSETT GRAND HOTEL (Subang Jaya)

“Well-organise sangat wedding awak. Nampak semua CANTIK dan TERATUR. Tak serabut ke kepala nak arrange semua ni..?? Sapa yg tolong uruskan perjalanan majlis awak ni.? Untung laa masuk dewan belenggang je kan..!! FLOW majlis awak LANCAR je… TAK PERNAH rasa best dtg majlis wedding. Well-planned sgt~! Terbaik~!!”

Walaupun seharian majlis bertemu sanak saudara dan teman-teman, hilang segala penat bila orang cakap macam ni kat awak kan..

================== BUAT JULUNG KALINYA ==================

Kami di MAHLIGAI CREATIVE WEDDINGS® ingin memperkenalkan PAKEJ PERKAHWINAN yang sangat hebat termasuk VENUE terbaik di Shah Alam. Pakej ini di REKA khas untuk kesemua bakal pelanggan MCW™ kerana kami SANGAT MEMAHAMI keperluan setiap pasangan yg ingin melangsungkan majlis dalam keadaan yg Tenang, Teratur, Terurus dan Terbaik. Kami akan menyelesaikan segala kerumitan dalam menguruskan majlis anda tanpa membebankan dan memeningkan kepala anda dan pasangan, termasuklah keluarga anda.

“Tenang je, biar kami settlekan…”

==================================== MANJAKAN DIRIMU DENGAN PILIHAN TERBAIK ====================================

Anda berhak menghadiahkan sebuah perkahwinan yang indah buat diri anda dan pasangan. Sekali seumur hidup je. Dengan Pakej Perkahwinan kami yang hebat dan berbaloi-baloi, pasti hari indah anda akan diingati sepanjang zaman. Till Jannah gittew..😘

Korang xnak ker WEDDING EXTRAVAGANZA beserta DEKORASI yang GEMPAQ, pastu HARGA PULAK TERMASUK DEWAN (VENUE) siap MAKAN SEKALI😮😍.. GILER BABBY..!! WOW mana nak dpt peluang baik macam ni lagi dikala Ekonomi tengah teruk sekarang ni..!!

============================== KENAPA PATUT PILIH PAKEJ MCW@DORSETT ==============================

* ❇ Dekorasi yang terbaik untuk anda dari kami. (Bukan Package Basic atau Package biasa2 tau. Yang pasti LUARBIASA!!) * ❇ Setiap majlis akan dikawalselia oleh Pegawai khas a.k.a Event Coordinator untuk memastikan majlis anda berjalan lancar seperti yg dirancang. Kami akan memastikan semua vendors terlibat sama semasa majlis berlangsung. * ❇ Package kami TIADA HIDDEN COST (Sebelum tuan/puan memilih mana-mana package diluar sana, sila pastikan perkara ini ) * ❇ Kami akan pastikan Kualiti Servis kami yang PREMIUM, bukan Janji tapi Pasti. * ❇ Kami juga terdiri daripada Team Lighting Professional. Demi MEMAKSIMUMKAN Mood dan Suasana majlis indah anda lebih terkesan. * ❇ Pengembalian Wang akan dilakukan sekiranya kami gagal menepati janji kami 😎 (Mengikut Terma & Syarat perjanjian) * ❇ https://www.mahligaicreative.com/why-choose-us <<- Sila klik link ini utk mengetahiu lebih lanjut tentang kami.

================================== SELAIN ITU, KENAPA DORSETT menjadi pilihan anda ? ==================================

* ✳ The best Hotel yang mempunyai Ballroom yang tercantik di Subang Jaya. Sangat convenient. * ✳ Lokasinya sangat strategik , terletak bersebelahan dengan Sime Darby Hospital dan Subang Parade. * ✳ Ballroom yang Cantik, Simple dan Elegant dan terasing dari bangunan hotel. * ✳ Tempat parking kereta bertingkat dan terbuka. Juga mempunyai kawasan “DROP-OFF” terus di hadapan ballroom. * ✳ Ballroom Dorsett ini dapat menampung seramai 1000 tetamu dalam satu masa. Besar tau..~! * ✳ Room rate yang agak murah dan berbaloi. Mudah untuk para jemputan bermalam bagi yg tinggal jauh dari ballroom ini. * ✳ Dan banyak lagi kemudahan yang menarik.

Nak tahu lagi Detail dan terperinci ????

🔴 Banyakkk lagi kalau nak type kat sini.. Tak habis-habis dik kalau asyik scroll phone ke bawah.. Apakata awak??

📱Whatsapps > +60133501010 (Shima) or click >> www.wasap.my/60133501010 📱Whatsapps > +60109000690 (Nani) or click >> www.wasap.my/60109000690

=================== WHATSAPP CEPAT-CEPAT ===================

BEST PART is, whatsapp kami sekarang utk package terbaru dan kami akan straight-away hantar Package berbentuk PDF FILE kpd anda.

Apa lagi.. Jom CIPTA IMPIAN PERKAHWINAN ANDA BERSAMA KAMI

“EXTRAVAGANT WEDDING DON’T JUST HAPPEN, THEY ARE PLANNED”

www.mahligaicreative.com

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page